Home> Prodotti> Tubi di Centrifuge> Cintrifuge tw tube> Yong Yue Test Centerfuge Test Test
Yong Yue Test Centerfuge Test Test
Yong Yue Test Centerfuge Test Test
Yong Yue Test Centerfuge Test Test
Yong Yue Test Centerfuge Test Test
Yong Yue Test Centerfuge Test Test

Yong Yue Test Centerfuge Test Test

Get Latest Price
Pagate Tipo:T/T,Paypal,L/C
Incoterm:FOB,CFR,CIF,EXW,FCA,CPT,CIP
Min. Ordine:100 Bag/Bags
Trasportu:Ocean,Land,Air
Portu:Shanghai Port,nanjing port,ningbo port
Attributi di u Produttu

Nimu di mudelluYCT-15-T

MarcaYongyue o persunalizatu

Periodu Di Garanzia3 anni

APPLICAZIONE DI APPLICAZIONEOEM, ODM

Locu D'origineCina

ClassificationOther

CertificationCsa, Pcoc

ClassificationCentrifuge Tubes

Brand NameYong Yue

MaterialPP,PC,PE,PA,PS,PF,CAB

ApplicationLaboratory,chemical,home

CapScew Cap

BottomSelf-standing

CertificateCE ISO9001 ISO13485

SterileGamma Sterile

DeliveryExpress/Sea/Air

ColorTransparent

Imballaggio è Consegna
Unità di vendita : Bag/Bags
Tipu di pacchettu : 500pcs / saccu, 10bags / cartone
Esempiu di ritrattu :
Scaricate :
10ml tubes centrifuge
15ml tubi centrifuge
Descrizzione

U tubu di test di centrifuga hè un containeru di mostra tubulare chì pò esse equipatu cun una tapa o glandula sigillata. Utiliza a tecnulugia centrifuga per generà forte forza centrifugale quandu l'ughjettu hè rotatu in l'ughjettu in u partitu sospettatu in u corpu di u corpu o chì certe particelle sò cuncentrazioni.


U tubi di e centife di Yong fabricanu i tubi di centrifuga micca solu da u plasticu ma ancu da u vetru. Pruducemu ancu l'equipaggiu di u laboratoriu per l'usu cù u tubu centrifuge. Sicondu i sfarenti bisogni di i clienti, pudemu sceglie materiali di plastica sfarenti per a produzzione, cumprese PP, PC, ps è altri materie crani. Sicondu a dimensione, sò divisi in 0,5mp, 2ML, 5ml, 15ml Tube di centus di 15Ml è di e somiche sò divisi in tubi di fondu round è puntata, è ancu in tubi di vite è tubi di cessazione. I tapi di centurifuga cù i tappi di viti anu scala minori, mentre chì quelli cun tappi di tappa anu una marca totale di capacità.


U tubu microcenctefuge più spessu usatu in u laboratoriu sò fatti di plastica è di u vetru. In generale, i tubi di plastica sò più cumuni perchè i tubi di centulifuga di vetru ùn ponu esse usati in alta velocità o ultracentrifuges. I tuli di maghjoli di a plastica sò fatte da PP (polypropilene), pz (polarbonate), pura polietilene) è altri materiali. I diversi materiali di e tubi di cintrifuga di plastica sò presentati quì sottu.



I vantaghji di i tubi di a centrifuga di a plastica sò chì sò trasparenti o traslunci, anu bassa durata, è pò esse perforati per caccià i piriculi. U svantaghju hè chì hè faciule da deforma, hà a resistenza povera di a corrosione cù solvendti organici, è hà una vita di breve.


I tubi di centrifuga di plastica pò esse dotati di tappi di tubu per prevene a fuga di mostra, in particulare i mostri corrosivi o forti è assai impurtanti per a prevenzione di fuga di mostra; I tubi di tubu anu ancu a funzione di prevene a fuga di mostra. Volatilizà è sustene u tubu di centrifuga per prevene a deformazione di u tubu di centrifuga. Ci hè sceltu di stu puntu, duvete dinù attenzione se l'arma di tuba hè strettu, è sia pò esse strettu durante a prova per evità di foglie d'acqua quandu hè invertitu.


Selezzione materiale


1.PP (polsodilene): Traduzzione, hà bona vita di a Centro è a temperatura, ma diventa marrarà a bassa temperature, cusì ùn centrifuge sottu 4 ° c.

2.p (PolyCarmATURA): Buona transconnività, alta durezza, autodilazione à temperatura, ma micca resistente à qualchi divinvi ingiani cum'è acido d'accido è alcolu. Hè principalmente usatu per a centrifugazione ultra-alta velocità sopra 50,000 rpm.

3.pe (polietilene): opaca. Ùn hà guadagnatu cù l'acetone, acidu acetic, acidu hydrovloric, etc hè relativamente stabile è tende à soffre à l'alte tempeste.

4,PA (poliamide): Stu materiale hè un polimeru di PP è PE, traslucente, assai stabile, assai stabile, ma micca resistente à l'omilirazioni.

5.P (polesterene): trasparente, dura, stabile soluzioni assucianti, ma sarà corrodatu da veres per a centrifuga organica, in generale per una utilizazione di pocu veloce.


6.Pf (polyfluor): trasluzente è pò esse usatu à bassa temperatura. Quandu l'ambiente sperimentale hè -100 ° C-140 ° tube centifte fatte da stu materiale pò esse adupratu.

7.Cab (acetate cellulosa butile): trasparente, pò esse usatu per determinà u gradientu di l'acidu di dilute, basa, i sals, i saloli è a sali.

Più dettagli


Product name
Volume
Code
Packing
0.5ML Centrifuge tube Transparent
0.5ML
YCT-0.5-T
1500PCS/bag,10bags/carton,15000pcs/carton
1.5ML Centrifuge tube Transparent
1.5ML
YCT-1.5-T
500PCS/bag,10bags/carton,5000pcs/carton
2ML Centrifuge tube Transparent
2ML
YCT-2-T
500PCS/bag,12bags/carton,6000pcs/carton
5ML Centrifuge tube Transparent
5ML
YCT-5-T
300PCS/bag,10bags/carton,3000pcs/carton
10ML Centrifuge tube Transparent
10ML
YCT-10-T
100PCS/bag,30bags/carton,3000pcs/carton
15ML Centrifuge tube Transparent
15ML
YCT-15-T
25PCS/bag,20bags/carton,500pcs/carton
50ML Centrifuge tube Transparent
50ML
YCT-50-T
25PCS/bag,20bags/carton,500pcs/carton

Più Pictures


Yong Yue Medical Lab Centrifuge Test Tube


Yong Yue Medical Lab Centrifuge Test Tube


Yong Yue Medical Lab Centrifuge Test Tube

Home> Prodotti> Tubi di Centrifuge> Cintrifuge tw tube> Yong Yue Test Centerfuge Test Test
Inviazione
*
*

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà