Home> Prodotti> Piattu pota profonda> 96 Piattu profundo> Kingfisher fless 96 piattu prufonda
Kingfisher fless 96 piattu prufonda
Kingfisher fless 96 piattu prufonda
Kingfisher fless 96 piattu prufonda
Kingfisher fless 96 piattu prufonda
Kingfisher fless 96 piattu prufonda

Kingfisher fless 96 piattu prufonda

Get Latest Price
Pagate Tipo:T/T,Paypal
Incoterm:FOB,CFR,CIF,EXW,FCA,CPT,CIP
Trasportu:Ocean,Land,Air
Portu:Shanghai Port
Attributi di u Produttu

Nimu di mudelluYDP-96-0.5-RC

MarcaN / a

CertificationCe

DisposableDisposable

Reactant StateSolid

MaterialMedical Grade Pp

BottomV Shape/Round Conical

Package5pcs/Bag 50pcs/Carton

SterileAvailable

Imballaggio è Consegna
Unità di vendita : Piece/Pieces
Tipu di pacchettu : 10pcs / pacchettu, 100pcs / cartone
0,5ml 96 Square Plat hè u fondu, u fondu conicu
Descrizzione

Piatti di eluzione di 200ul per u Kingfisher

Ottimizà a preparazione di mostra aduprendu u nidu Magice ™ 96 Beni profundi è puni i sistemi cumbi - cuncepitu specificamente per l'usu in applicazioni magnetiche. Fatti di pulizzeri medichi, ste platti piantati à u platicu è e piatti profondi sò ideali per a finestra di particella magnetica per via di a so affinazione bangulata per a so affinazione bassa.

Custruzione di politica medica medica di u polsopropilità medica bassa. Pruvatu per a cumpatibilità cù strumenti di kingfisher. Per l'usu cun estrazione Viral Rna, extrazione di l'ANA, quantificazione RNA, ImmunopeperttaTtazioni è numeri più


Yongyue Medical di u 200UL MONETA DI OMERCIALE DI U GIORMU HERE HÈ EXCELLENTE RESAPORKING E HÈ AFFABLE PER KEFISHER FLEX. Pò esse adupratu micca solu per u almacenamento di mostra in minu in menu 86) c, ma ancu per l'avia SAaturation à 100 ° C. U prughjettu novi di u polypropylene Deep ingredienti snack fà i risultati i più accéder, più efficace, è di più stabili. U quadru biancu, trasparente Stu marcatu assai cuntrastante pò aumentà a velocità di ricunniscenza di mostra per 30% è riduce l'errore di pipetting. Tutte queste funzioni innovative stabiliscenu un novu standard in u laboratoriu.


Caratteristiche:

Fattu di polypropilene medica medica

Cumpatibile cù strumenti di pescatore Thermo

LOW BENDING assicura a massima ricuperazione

Thermo Fisher Equivilente: 97002540

I piatti profondati sò largamente usati in a ricerca di u laboratoriu generale. Sò cunsumatori di laboratoriu cumunu. Puderanu ancu esse aduprate cù equipaggiu o in operazioni completamente automatizate per a ricerca è u sviluppu di alta strada. A ricerca generale pò esse realizata in cunfurmità cù e prucedure operate standard. U prucessu standard di u fabricatore di l'equipaggiu hè pusatu in u locu specificatu.


Dettagli di u Produttu

Name 200UL Elution Plates For Kingfisher
Material PP
Color Clear
Well Volume (mL) 0.5
Size 127.5 mm x 85.35 mm x 15.1mm
Bottom shape Round conical (V shape)
Packaging 5pcs/pack,50pcs/carton
Certificate ISO 13485
Product Keywords 0.5ml 96 square well plate with conical bottom

0 5ml 96 Square Well Plate V Bottom

0 5ml 96 Square Well Plate V Bottom0 5ml 96 Square Well Plate V Bottom

Panoramica di u Cumpagnia


Yongyue Medical Tecnulugia (Kunshan) Co., Ltd. Hè integratu High-tech Integrana R & D Integrazione, Focalizazione nantu à a terza categuria è i sistemi biomburici (IVD in i sistemi diagnostiche di u Viuro diagnostichi (IVD in i clime diagnostiche (IVD L'impresa si trova in a zona d'alta tecnulugia di a cità di Kunshan, copie una area di quasi 20 000 metri quadrati è un area di custruzzione è un pozzu quadru metri.
A cumpagnia hà sviluppu di produttu indipendenti, facendu a pruduzzione, e so pruduzzioni, è finitu pruduczione Assemblea di Assemblea in pienu-full-process; Ci hà una squadra di ricerca indipendente è sviluppu, u laboratoriu di microbidità indipendenti è laboratoriu fisicu è u laboratoriu fisicu di 10.000 metri quadrati; L'attellu di a produzzione hè stata custruita cù 5000 metri quadrati è 100.000 di u livellu di purificazione di u 40 iniezione di l'inezzione all-elettrica
A cumpagnia hà passatu udo13485: U certificazione di u Sistema di qualità 2016, è i prudutti sò passati a certificazione di u Signore.
A tecnulugia Medica Yongusu porta "Caring per a salute umana" cum'è intenzione originale è "per migliurà di a qualità" cum'è a so missione. A ricerca à i valori core corporati di "Caring per a vita, orientatu di salute, rutheravanu furnisce a sucità", ne faceneraremu miccate micca da a maiurità di l'utilizatori medici è a salute . Yongyue Medical hè u vostru cumpagnu degnu di fiducia.








Home> Prodotti> Piattu pota profonda> 96 Piattu profundo> Kingfisher fless 96 piattu prufonda
Inviazione
*
*

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà