Home> Prodotti> Plates pc> 96 PLASS BIG PCR> 0,1ml 96-Well Planu Pcr PcCh falda
0,1ml 96-Well Planu Pcr PcCh falda
0,1ml 96-Well Planu Pcr PcCh falda
0,1ml 96-Well Planu Pcr PcCh falda
0,1ml 96-Well Planu Pcr PcCh falda

0,1ml 96-Well Planu Pcr PcCh falda

Get Latest Price
Pagate Tipo:T/T,Paypal
Incoterm:FOB,CFR,CIF,EXW,FCA,CPT,CIP
Trasportu:Ocean,Land,Air
Portu:Shanghai Port
Attributi di u Produttu

Nimu di mudelluYPP-0.1-HSW

MarcaN / a

APPLICAZIONE DI APPLICAZIONEOEM, ODM

CertificationIso

DisposableDisposable

Reactant StateSolid

MaterialMedical Grade Polypropylene (Pp)

Specification0.1ml,Semi-Skirted

Packaging15pcs/Box,20boxes/Carton

Imballaggio è Consegna
Unità di vendita : Piece/Pieces
Tipu di pacchettu : 10pcs / pacchettu, 100pcs / cartone
0,1ml 96-Well Pcr Placa a meza faldella
Descrizzione

0,1ml 96-Well Pcr plastone a meza cadable adattatu per Biorad, EppendorF, Roche, Biometra

I prudutti di a Serie PCL ponu esse applicate à parechji strumenti di rilevazione di PCR, cù bona flatness, stazione stabilità, rnase, rnase, umina, assicurata, l'actura è a presentazione di pcr immersioni.

96 Ben PLASS PLASSER
U so propiu materialmente hè principalmente di e polpecopiliu (PP), chì pò megliu adattà à i paràmetri alti è di bassa temperatura è bassa per pruduzzione di reazzione è pò ghjunghje alta temperatura è alta storia di a temperatura alta è di alta pressione a temperatura alta è di alta pressione Per ottene operazione in alta strada in cunghjunzione cù una macchina di fila, pcr machine, etc., 96-beni o 384-beni pcrolli sò più cumuni. U Standard di u Piattu Rorms à a Standard SBS internaziunale SBS, è per adatta à i pricchiali di i sfarenti, sicondu u disignu, pò esse divisa in fiscore di disegnu: MAGNI PCR, a meza skirted PC), altezza Falla PCR Piattu è purchinu piena PCR Piattu.

96-beni pcer di culori cumuni
Ci sò trasparenti è bianchi, di quale biancu hè più adattatu per u novu tipu di pc agrumentazione fluitativa fluitativa in tempu.

Scopu di a piastra PCL skirt
Hè assai usatu in i campi di genetica, bietimone, a medicina, ecc solu isolamentu di malati, clocale di e malatie di malatie o di qualsiasi postu induve ci hè DNA è rna. Hè un cunsumabile un tempu in u pruduttu di u laboratoriu.


0 1ml 96 Well Pcr Plate Half Skirt0 1ml 96 Well Pcr Plate Half Skirt0 1ml 96 Well Pcr Plate Half Skirt


Panoramica di u Cumpagnia


Yongyue Medical Tecnulugia (Kunshan) Co., Ltd. Hè integratu High-tech Integrana R & D Integrazione, Focalizazione nantu à a terza categuria è i sistemi biomburici (IVD in i sistemi diagnostiche di u Viuro diagnostichi (IVD in i clime diagnostiche (IVD L'impresa si trova in a zona d'alta tecnulugia di a cità di Kunshan, copie una area di quasi 20 000 metri quadrati è un area di custruzzione è un pozzu quadru metri.
A cumpagnia hà sviluppu di produttu indipendenti, facendu a pruduzzione, e so pruduzzioni, è finitu pruduczione Assemblea di Assemblea in pienu-full-process; Ci hà una squadra di ricerca indipendente è sviluppu, u laboratoriu di microbidità indipendenti è laboratoriu fisicu è u laboratoriu fisicu di 10.000 metri quadrati; L'attellu di a produzzione hè stata custruita cù 5000 metri quadrati è 100.000 di u livellu di purificazione di u 40 iniezione di l'inezzione all-elettrica
A cumpagnia hà passatu udo13485: U certificazione di u Sistema di qualità 2016, è i prudutti sò passati a certificazione di u Signore.
A tecnulugia Medica Yongusu porta "Caring per a salute umana" cum'è intenzione originale è "per migliurà di a qualità" cum'è a so missione. A ricerca à i valori core corporati di "Caring per a vita, orientatu di salute, rutheravanu furnisce a sucità", ne faceneraremu miccate micca da a maiurità di l'utilizatori medici è a salute . Yongyue Medical hè u vostru cumpagnu degnu di fiducia.








Home> Prodotti> Plates pc> 96 PLASS BIG PCR> 0,1ml 96-Well Planu Pcr PcCh falda
Inviazione
*
*

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà