Home> Prodotti> Plates pc> 96 PLASS BIG PCR> 0.2ml chjaru 96 belli platini pcr
0.2ml chjaru 96 belli platini pcr
0.2ml chjaru 96 belli platini pcr
0.2ml chjaru 96 belli platini pcr
0.2ml chjaru 96 belli platini pcr
0.2ml chjaru 96 belli platini pcr

0.2ml chjaru 96 belli platini pcr

Get Latest Price
Pagate Tipo:T/T
Incoterm:FOB,CIF,EXW,FCA,CPT,CIP
Trasportu:Ocean,Land,Air
Portu:shanghai
Attributi di u Produttu

Nimu di mudelluYPP-0.2-HST

MarcaN / a

Periodu Di Garanzia3 anni

APPLICAZIONE DI APPLICAZIONEODM, OEM

Locu D'origineCina

CertificationIso

DisposableDisposable

Reactant StateSolid

MaterialAvailable

Imballaggio è Consegna
Unità di vendita : Piece/Pieces
Tipu di pacchettu : 10pcs / saccu, 5bags / cartone
0.2ml 96-Well Pcr Placa MANDA
Descrizzione

MALDA SKABLE NATURA 0,2ml 96 PRON BENE PCR

Ogni produttu PCR vene da un traditore di polvere di 10.000 livellu per assicurà, senza dnase, nunda di rnase, senza protease, è u cuntenutu di edizione cuntrullata in i standardi di sicurezza. Policeypropilene cù una purezza finu à u 99,9%, un pitture ultra-fina, u palu chì u muru uniforme u palore uniforme, u prucessu di u calore, u Control Strucimentu hè precissu, è u tempu di u cicculu escesso hè ripresa.


96 Ben PLASS PLASSER
U so propiu materialmente hè principalmente di e polpecopiliu (PP), chì pò megliu adattà à i paràmetri alti è di bassa temperatura è bassa per pruduzzione di reazzione è pò ghjunghje alta temperatura è alta storia di a temperatura alta è di alta pressione a temperatura alta è di alta pressione Per ottene operazione in alta strada in cunghjunzione cù una macchina di fila, pcr machine, etc., 96-beni o 384-beni pcrolli sò più cumuni. U Standard di u Piattu Rorms à a Standard SBS internaziunale SBS, è per adatta à i pricchiali di i sfarenti, sicondu u disignu, pò esse divisa in fiscore di disegnu: MAGNI PCR, a meza skirted PC), altezza Falla PCR Piattu è purchinu piena PCR Piattu.

96-beni pcer di culori cumuni
Ci sò trasparenti è bianchi, di quale biancu hè più adattatu per u novu tipu di pc agrumentazione fluitativa fluitativa in tempu.

Scopu di a piastra PCL skirt
Hè assai usatu in i campi di genetica, bietimone, a medicina, ecc solu isolamentu di malati, clocale di e malatie di malatie o di qualsiasi postu induve ci hè DNA è rna. Hè un cunsumabile un tempu in u pruduttu di u laboratoriu.

0 2ml 96 Well Pcr Plate Half Skirt0 2ml 96 Well Pcr Plate Half Skirt0 2ml 96 Well Pcr Plate Half Skirt

Panoramica di u Cumpagnia


Yongyue Medical Tecnulugia (Kunshan) Co., Ltd. Hè integratu High-tech Integrana R & D Integrazione, Focalizazione nantu à a terza categuria è i sistemi biomburici (IVD in i sistemi diagnostiche di u Viuro diagnostichi (IVD in i clime diagnostiche (IVD L'impresa si trova in a zona d'alta tecnulugia di a cità di Kunshan, copie una area di quasi 20 000 metri quadrati è un area di custruzzione è un pozzu quadru metri.
A cumpagnia hà sviluppu di produttu indipendenti, facendu a pruduzzione, e so pruduzzioni, è finitu pruduczione Assemblea di Assemblea in pienu-full-process; Ci hà una squadra di ricerca indipendente è sviluppu, u laboratoriu di microbidità indipendenti è laboratoriu fisicu è u laboratoriu fisicu di 10.000 metri quadrati; L'attellu di a produzzione hè stata custruita cù 5000 metri quadrati è 100.000 di u livellu di purificazione di u 40 iniezione di l'inezzione all-elettrica
A cumpagnia hà passatu udo13485: U certificazione di u Sistema di qualità 2016, è i prudutti sò passati a certificazione di u Signore.
A tecnulugia Medica Yongusu porta "Caring per a salute umana" cum'è intenzione originale è "per migliurà di a qualità" cum'è a so missione. A ricerca à i valori core corporati di "Caring per a vita, orientatu di salute, rutheravanu furnisce a sucità", ne faceneraremu miccate micca da a maiurità di l'utilizatori medici è a salute . Yongyue Medical hè u vostru cumpagnu degnu di fiducia.








Home> Prodotti> Plates pc> 96 PLASS BIG PCR> 0.2ml chjaru 96 belli platini pcr
Inviazione
*
*

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà