Home> Prodotti> Plates pc> 96 PLASS BIG PCR> 0.2ml 96-Well Plan Plus Antezza di l'Altura Abi
0.2ml 96-Well Plan Plus Antezza di l'Altura Abi
0.2ml 96-Well Plan Plus Antezza di l'Altura Abi
0.2ml 96-Well Plan Plus Antezza di l'Altura Abi
0.2ml 96-Well Plan Plus Antezza di l'Altura Abi

0.2ml 96-Well Plan Plus Antezza di l'Altura Abi

Get Latest Price
Pagate Tipo:T/T
Incoterm:FOB,CIF,EXW,FCA,CPT,CIP
Trasportu:Ocean,Land,Air
Portu:shanghai
Attributi di u Produttu

Nimu di mudelluYPP-0.2-HHST

MarcaN / a

APPLICAZIONE DI APPLICAZIONEOEM, ODM

CertificationIso

DisposableDisposable

Reactant StateSolid

MaterialAvailable

Imballaggio è Consegna
Unità di vendita : Piece/Pieces
Tipu di pacchettu : 10PCs / pacchettu, 50pcs / cartone
0.2ml 96-Well Plan Plus Antezza di l'Altura Abi
Descrizzione

Altezza faldate chjaru 0.2ml 96 bellite picrina pcr

Pista di Altezza PCR in u furmatu di u 96 Ben, Sti prigichi pcrati ponu esse faciltiamente tagliati in 16 anni, 24, 32 o 48-beni. Sò dispunibili pussibuli dolci di pcru à pocu, i vaghjimi ideale per i termini predici è cum'è i piani di prufessiunale regulare cù 0.2 ml capacità permanente Questi 96 PLANTE PRC sò pensati per una alta efficienza in una larga gamma di applicazioni PCR è sequenza. U platu PCR pò esse sigillatu utilizendu l'adesivo otticu di l'accusatu per a chiusura sicura. Cuntattateci per testà plates pcr gratuitamente di carica in u mondu sanu.

96-Ben PCR (prestazione unicu di u polsopilice unicu è trasparente è trasparente, l'impactante di i piatti di pcrile di cracking nantu à i cambiamenti di a temperatura dranza Una lista di cumpatibilità hè dispunibule nantu à a dumanda.
U Standard di u Piattu Rorms à a Standard SBS internaziunale SBS, è per adatta à i pricchiali di i sfarenti, sicondu u disignu, pò esse divisa in fiscore di disegnu: MAGNI PCR, a meza skirted PC), altezza Falla PCR Piattu è purchinu piena PCR Piattu.

I Piatti PCC di Yongyue® sò adattati per una larga gamma di applicazioni PCR è QPRC è soprattuttu cunsigliatu per quelli applicazioni, induve u segnu QPRC hè ottinutu à u tubi. Grazie à u trasferimentu ottimali di calore è a sicurità di a Sample, Yongyue® PCR offre un rendimentu eccellente è valore.


0 2ml 96 Well Pcr Plate Height Skirt Abi0 2ml 96 Well Pcr Plate Height Skirt Abi0 2ml 96 Well Pcr Plate Height Skirt Abi0 2ml 96 Well Pcr Plate Height Skirt Abi

Panoramica di u Cumpagnia


Yongyue Medical Tecnulugia (Kunshan) Co., Ltd. Hè integratu High-tech Integrana R & D Integrazione, Focalizazione nantu à a terza categuria è i sistemi biomburici (IVD in i sistemi diagnostiche di u Viuro diagnostichi (IVD in i clime diagnostiche (IVD L'impresa si trova in a zona d'alta tecnulugia di a cità di Kunshan, copie una area di quasi 20 000 metri quadrati è un area di custruzzione è un pozzu quadru metri.
A cumpagnia hà sviluppu di produttu indipendenti, facendu a pruduzzione, e so pruduzzioni, è finitu pruduczione Assemblea di Assemblea in pienu-full-process; Ci hà una squadra di ricerca indipendente è sviluppu, u laboratoriu di microbidità indipendenti è laboratoriu fisicu è u laboratoriu fisicu di 10.000 metri quadrati; L'attellu di a produzzione hè stata custruita cù 5000 metri quadrati è 100.000 di u livellu di purificazione di u 40 iniezione di l'inezzione all-elettrica
A cumpagnia hà passatu udo13485: U certificazione di u Sistema di qualità 2016, è i prudutti sò passati a certificazione di u Signore.
A tecnulugia Medica Yongusu porta "Caring per a salute umana" cum'è intenzione originale è "per migliurà di a qualità" cum'è a so missione. A ricerca à i valori core corporati di "Caring per a vita, orientatu di salute, rutheravanu furnisce a sucità", ne faceneraremu miccate micca da a maiurità di l'utilizatori medici è a salute . Yongyue Medical hè u vostru cumpagnu degnu di fiducia.








Home> Prodotti> Plates pc> 96 PLASS BIG PCR> 0.2ml 96-Well Plan Plus Antezza di l'Altura Abi
Inviazione
*
*

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà