Home> Prodotti> Plates pc> Film sealing> Materia silicone sigillante per 96 prufonda 2,2ml
Materia silicone sigillante per 96 prufonda 2,2ml
Materia silicone sigillante per 96 prufonda 2,2ml
Materia silicone sigillante per 96 prufonda 2,2ml
Materia silicone sigillante per 96 prufonda 2,2ml

Materia silicone sigillante per 96 prufonda 2,2ml

$1.1500-4999 Piece/Pieces

$15000-19999 Piece/Pieces

$0.9≥20000Piece/Pieces

Pagate Tipo:T/T,D/P
Incoterm:FOB,CFR,CIF,EXW,CPT,CIP
Trasportu:Ocean,Land,Air
Portu:shanghai
Attributi di u Produttu

Nimu di mudelluYDPSG-96-2.2-SC

MarcaYongyue

Periodu Di Garanzia3 anni

ClassificationOther

APPLICAZIONE DI APPLICAZIONEOEM, ODM

Locu D'origineCina

ColorTransparent

MaterialVirgin Polypropolyne

UsageFits All 96 Well Pcr Plates

CertificateIso 13485

MOQ5400pcs

Imballaggio è Consegna
Unità di vendita : Piece/Pieces
Tipu di pacchettu : 100pcs / saccu, 54bag / cartone
Descrizzione

Film di sealing per u piattu PCR

P CR sdraghjone pò esse adupratu cù i dui platti elisa è i piatti. U film pò minimizà a evaporazione di a suluzione ancu sottu a temperatura alta.

U film seucale, cunnisciuta cum'è u pad, hè usatu per fassi pielli pc, pisgi misti prufondi di piatti è presta di stazione di stazione. Ci hè dui tipi di burato: i buchi quadrati è tondi, 96 PIAZZA PIAZZA PIAZZA E 384 PIAZZA PIAZZA PIAZZA. U tippu di burru quadatu per un (prestatu di mostra, è u tipu di roy di cure intornu ATTALE per a piava PRC è u piuzzu profundo parente.

Caratteristiche di film di sealing per i piatti di pcr
1. U pruduttu hè faciule d'apertura, chì, chì si pusate effettivamente seal piatti i piatti in profondità, i tubi di mostra, etc., chì hè cunvenutu per operazione è salva u tempu.
2. A bona assezzione pò impedisce a vulatilizazione di una varietà di solventi.
3. Tollerà una larga temperatura di temperatura, adattatu per diversi esperimenti.
4. Resistente à a corrosione chimica è aduprata per u almacenamentu à a temperatura à bassa temperatura.
5. U tapo di gel di silice pre-aperta permette à a punta di pipa o a sonda per entra in u burato senza dannighjà u tapa.

Silicon Sealing Film07Silicon Sealing Film06Silicon Sealing Film02

Panoramica di u Cumpagnia


Yongyue Medical Tecnulugia (Kunshan) Co., Ltd. Hè integratu High-tech Integrana R & D Integrazione, Focalizazione nantu à a terza categuria è i sistemi biomburici (IVD in i sistemi diagnostiche di u Viuro diagnostichi (IVD in i clime diagnostiche (IVD L'impresa si trova in a zona d'alta tecnulugia di a cità di Kunshan, copie una area di quasi 20 000 metri quadrati è un area di custruzzione è un pozzu quadru metri.
A cumpagnia hà sviluppu di produttu indipendenti, facendu a pruduzzione, e so pruduzzioni, è finitu pruduczione Assemblea di Assemblea in pienu-full-process; Ci hà una squadra di ricerca indipendente è sviluppu, u laboratoriu di microbidità indipendenti è laboratoriu fisicu è u laboratoriu fisicu di 10.000 metri quadrati; L'attellu di a produzzione hè stata custruita cù 5000 metri quadrati è 100.000 di u livellu di purificazione di u 40 iniezione di l'inezzione all-elettrica
A cumpagnia hà passatu udo13485: U certificazione di u Sistema di qualità 2016, è i prudutti sò passati a certificazione di u Signore.
A tecnulugia Medica Yongusu porta "Caring per a salute umana" cum'è intenzione originale è "per migliurà di a qualità" cum'è a so missione. A ricerca à i valori core corporati di "Caring per a vita, orientatu di salute, rutheravanu furnisce a sucità", ne faceneraremu miccate micca da a maiurità di l'utilizatori medici è a salute . Yongyue Medical hè u vostru cumpagnu degnu di fiducia.








Home> Prodotti> Plates pc> Film sealing> Materia silicone sigillante per 96 prufonda 2,2ml
Inviazione
*
*

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà